Metropolis” este un film celebru realizat în 1927, de către Fritz Lang, care s-a aflat în topul preferinţelor lui Adolf Hitler. Mulţi ar putea crede că nu este un film de actualitate, dar „Metropolis” prezintă o societate supraindustrializată, în care omul este dezumanizat. Fapt la care asistăm şi astăzi, 84 de ani mai târziu. Personajele pot fi împărţie în două categorii, muncitorii care trăiesc în subteran şi care asigură bunăstarea oraşului bogat de la suprafaţă şi cea de-a doua categorie, conducătorii, iluminaţii.

Prima scenă îi arată pe lucrători îmbrăcaţi la fel, cu capul plecat în formă de supunere şi resemnare faţă de conducătorii luminaţi. Oamenii apar ca fiind o „turmă dezorientată” care umblă fără păstor pentru că şi-a pierdut dreapta credinţă. Lucrătorii muncesc în cadrul unei maşinării de mari dimensiuni, unde trebuie să îndeplinească sarcini care îi fac să nu mai gândească, să se transforme în roboţi. Maşina este compartă cu Moloh, zeitatea antică semitică venerată prin jertfe omeneşti. De-asupra infernului, oraşul Luminilor este rezultatul munii oamenilor. Se întâlnesc elemente creştine luate în batjocură: „Precum în cer aşa şi pe pământ”. În film, cele două medii nu sunt asemănătoare, ci una este sclavia, iar cealaltă conducerea.

Joh Fredersen este creatorul oraşului care ţine în mână un compas, arătând că el este „arhitectul lumii”. Fiul său, Freder, află că sub pământ există o lume pe care el nu şi-o închipuia vreodată. Acesta face schimb cu un muncitor şi se coboară, asemenea unui Mântuitor. El se îndrăgosteşte de Maria, o tânără care le mai lumina sufletele celor aflaţi în suferinţă. Femeia le ţinea predici oamenilor şi le spunea că va veni vremea când va sosi un mediator (inima) între partea iluminată (capul) şi muncitorii (mâna).

Un alt personaj care apare în film, de asemenea plin de simboluri, este Rotwang care are o mână mecanică (mâna dreaptă). Acest fapt poate fi considerat un simbol care arată că inventatorul aderă la politica de stânga. El locuieşte într-o căsuţă veche de câteva veacuri, ceea ce simbolizează că secretele experimentelor sale provin din ştiinţe oculte. Pe uşa casei sale,se poate vedea o pentagramă, simbol al masoneriei şi al ocultismului. Cea mai mare invenţie a omului de ştiinţă este Omul-Viitoruşui, un robot care are înfăţişare umană. Omul de ştiinţă crează robotul după chipul şi asemănarea Mariei. În film se poate vedea, în timpul transformării Mariei, pentragrama răsturnată deasupra capului robotului. Pentagrama răsturnată simbolizează magia neagră şi tot ce ţine de forţele malefice. Multe dintre vedetele de astăzi, apar pe scenă în costume-robot ca ale Mariei, femeia-robot. Acestea se pot găsi la Lady Gaga, dar şi la Beyonce sau Madonna.

La un moment dat, Maria nou creată sau Femeia-Robot, face gestul cu un ochi închis. Acesta simbolzează ochiul lui Horus, cel venerat de masoni. De asemenea, acest simbol este preluat de numeroase vedete în muzică, cum ar fi Lady Gaga. Femeia-Robot este trimisă să danseze într-un loc unde sunt prezenţi mai mulţi bărbaţi, asemenea Marii Desfrânate din Apocalipsă. Robotul îi atrage pe oameni în cursa păcatelor şi îi îndeamnă să guste din plăcerile trupeşti. Bărbaţii încep să se certe şi să acţioneze violent unul asupra celuilalt. În cele din urmă, oamenii descoperă că au fost păcăliţi şi ard robotul pe rug.

În film, se poate vedea şi Turnul Babel, mai bine zis, sediul general a lui Joh Ferdersen, acest dumnezeu al acelei lumi strălucitoare, în care doar cei puternici şi bogaţi aveau acces.

Filmul se termină cu un mesaj pentru omenire: „Mediatorul dintre cap şi mâini trebuie să fie inima”. Se pare că acest mediator este preluat de mass-media. „Metropolis” este un film cu multe simboluri, cum ar fi controlul minţii, cele Şapte Păcate de Moarte, Unicul Guvern, ocultismul. Morala ar putea fi legată de faptul că democraţia nu a schimbat nimic, ci din contră, a adâncit inegalităţile dintre oameni, împărţindu-i în două clase, cea muncitoare şi cea a elitelor. Clasa muncitoare nu poate decât să viseze la ceva mai bun, dar marii conducători ştiu că situaţia acestora va rămâne neschimbată. Ceea ce este destul de impresionant este faptul că deşi au trecut mai mult de 80 de ani de la producerea acestui film, secvenţele arată, într-un cadru alb-negru, realităţile zilei de astăzi.

Recomand filmul tuturor celor care iubesc istoria, ştiinţele oculte sau secretele masoneriei. După ce îl vei viziona, îţi vei schimba opinia legat de multe staruri care au apărut peste noapte şi au devenit cunoscute în toată lumea şi îţi vei explica şi cum s-a întâmplat asta.
Metropolis” este un film celebru realizat în 1927, de către Fritz Lang, care s-a aflat în topul preferinţelor lui Adolf Hitler. Mulţi ar putea crede că nu este un film de actualitate, dar „Metropolis” prezintă o societate supraindustrializată, în care omul este dezumanizat. Fapt la care asistăm şi astăzi, 84 de ani mai târziu. Personajele pot fi împărţie în două categorii, muncitorii care trăiesc în subteran şi care asigură bunăstarea oraşului bogat de la suprafaţă şi cea de-a doua categorie, conducătorii, iluminaţii.

Prima scenă îi arată pe lucrători îmbrăcaţi la fel, cu capul plecat în formă de supunere şi resemnare faţă de conducătorii luminaţi. Oamenii apar ca fiind o „turmă dezorientată” care umblă fără păstor pentru că şi-a pierdut dreapta credinţă. Lucrătorii muncesc în cadrul unei maşinării de mari dimensiuni, unde trebuie să îndeplinească sarcini care îi fac să nu mai gândească, să se transforme în roboţi. Maşina este compartă cu Moloh, zeitatea antică semitică venerată prin jertfe omeneşti. De-asupra infernului, oraşul Luminilor este rezultatul munii oamenilor. Se întâlnesc elemente creştine luate în batjocură: „Precum în cer aşa şi pe pământ”. În film, cele două medii nu sunt asemănătoare, ci una este sclavia, iar cealaltă conducerea.

Joh Fredersen este creatorul oraşului care ţine în mână un compas, arătând că el este „arhitectul lumii”. Fiul său, Freder, află că sub pământ există o lume pe care el nu şi-o închipuia vreodată. Acesta face schimb cu un muncitor şi se coboară, asemenea unui Mântuitor. El se îndrăgosteşte de Maria, o tânără care le mai lumina sufletele celor aflaţi în suferinţă. Femeia le ţinea predici oamenilor şi le spunea că va veni vremea când va sosi un mediator (inima) între partea iluminată (capul) şi muncitorii (mâna).

Un alt personaj care apare în film, de asemenea plin de simboluri, este Rotwang care are o mână mecanică (mâna dreaptă). Acest fapt poate fi considerat un simbol care arată că inventatorul aderă la politica de stânga. El locuieşte într-o căsuţă veche de câteva veacuri, ceea ce simbolizează că secretele experimentelor sale provin din ştiinţe oculte. Pe uşa casei sale,se poate vedea o pentagramă, simbol al masoneriei şi al ocultismului. Cea mai mare invenţie a omului de ştiinţă este Omul-Viitoruşui, un robot care are înfăţişare umană. Omul de ştiinţă crează robotul după chipul şi asemănarea Mariei. În film se poate vedea, în timpul transformării Mariei, pentragrama răsturnată deasupra capului robotului. Pentagrama răsturnată simbolizează magia neagră şi tot ce ţine de forţele malefice. Multe dintre vedetele de astăzi, apar pe scenă în costume-robot ca ale Mariei, femeia-robot. Acestea se pot găsi la Lady Gaga, dar şi la Beyonce sau Madonna.

La un moment dat, Maria nou creată sau Femeia-Robot, face gestul cu un ochi închis. Acesta simbolzează ochiul lui Horus, cel venerat de masoni. De asemenea, acest simbol este preluat de numeroase vedete în muzică, cum ar fi Lady Gaga. Femeia-Robot este trimisă să danseze într-un loc unde sunt prezenţi mai mulţi bărbaţi, asemenea Marii Desfrânate din Apocalipsă. Robotul îi atrage pe oameni în cursa păcatelor şi îi îndeamnă să guste din plăcerile trupeşti. Bărbaţii încep să se certe şi să acţioneze violent unul asupra celuilalt. În cele din urmă, oamenii descoperă că au fost păcăliţi şi ard robotul pe rug.

În film, se poate vedea şi Turnul Babel, mai bine zis, sediul general a lui Joh Ferdersen, acest dumnezeu al acelei lumi strălucitoare, în care doar cei puternici şi bogaţi aveau acces.
//piatza.net/
Filmul se termină cu un mesaj pentru omenire: „Mediatorul dintre cap şi mâini trebuie să fie inima”. Se pare că acest mediator este preluat de mass-media. „Metropolis” este un film cu multe simboluri, cum ar fi controlul minţii, cele Şapte Păcate de Moarte, Unicul Guvern, ocultismul. Morala ar putea fi legată de faptul că democraţia nu a schimbat nimic, ci din contră, a adâncit inegalităţile dintre oameni, împărţindu-i în două clase, cea muncitoare şi cea a elitelor. Clasa muncitoare nu poate decât să viseze la ceva mai bun, dar marii conducători ştiu că situaţia acestora va rămâne neschimbată. Ceea ce este destul de impresionant este faptul că deşi au trecut mai mult de 80 de ani de la producerea acestui film, secvenţele arată, într-un cadru alb-negru, realităţile zilei de astăzi.

Recomand filmul tuturor celor care iubesc istoria, ştiinţele oculte sau secretele masoneriei. După ce îl vei viziona, îţi vei schimba opinia legat de multe staruri care au apărut peste noapte şi au devenit cunoscute în toată lumea şi îţi vei explica şi cum s-a întâmplat asta.