BMW a inventat un mod inovator de a se asigura ca telespectatorilor le ramane in minte cel mai recent spot publicitar al companiei: imprimarea logo-ului firmei germane pe retinele privitorilor.

Campania se foloseste de acelasi fenomen care apare atunci cand o persoana priveste spre Soare si apoi inchide ochii, ramanand cu un „reziduu de imagine”, care mai poate fi vizualizat ulterior pret de cateva momente.
O noua reclama a producatorului de automobile BMW, difuzata in avanpremiera pe marile ecrane ale cinematografelor din Germania, intrebuinteaza un blitz de mare putere pentru a ilumina, nu mai mult de o fractiune de secunda, ecranul printr-un carton cu initialele companiei decupate, chiar la finalul proiectiei.
Atunci cand lumina blitz-ului se declanseaza, in finalul spot-ului publicitar, se confunda cu lumina reflectata din viziera castii de motociclist a personajului infatisat. Iar atunci cand publicul isi inchide ochii, la indemnul aceleiasi figuri, este uluit sa observe un reziduu de imagine foarte clar al logo-ului BMW pe pleoape, care persista cateva momente, inainte de a disparea.
Atunci cand lumina blitz-ului se declanseaza, in finalul spot-ului publicitar, se confunda cu lumina reflectata din viziera castii de motociclist a personajului infatisat. Iar atunci cand publicul isi inchide ochii, la indemnul aceleiasi figuri, este uluit sa observe un reziduu de imagine foarte clar al logo-ului BMW pe pleoape, care persista cateva momente, inainte de a disparea.